City break – București

Știu că am întârziat multicel cu postările, dar încerc să recuperez pe cât posibil. Iar am devenit prea comodă, uneori când vin de la job, tot ce vreau să fac este să mă cuibăresc la loc în pat cu un ceai fierbinte și să privesc un serial bun (American Horror Story momentan).

În București am ajuns pentru că eu și Kinga am vrut să mergem la Nijikon. Am luat luat biletele în avans de la Diverta și duse am fost, cu noul tren Hyperion de la Softrans. Îl recomand tuturor oltenilor care au drum în București dar și în Brașov. Biletul își merită banii!

Am fost întâmpinați în tren cu câte o ciocolată caldă (vremea nu a fost capricioasă, doar puțin răcoroasă. am avut parte și de soare) și în câteva ore am ajuns deja în Gara de Nord București. De acolo am luat autobuzul către AFI Palace Cotroceni. Ne stabiliserăm câteva obiective înainte de a pleca, și Afi se număra printre ele pentru că are un Starbucks. Am fost și la alte cumpărături, desigur, dar vă povestesc despre ele când fac Recap-ul lunii.
Apoi am mers la Nijikon, unde credeam că vom vedea ceva interesant, dar ne-am dezumflat repede. Mă așteptam la standuri cu oferte mai variate, să pot să cumpăr manga sau alte suveniruri. Majoritatea lucrurilor erau cumpărate ieftin și vândute la suprapreț, cu excepția celor hand-made la care efortul merita prețul…Nu am stat mai mult de o jumătate de oră.

nijikon
De la Nijikon am luat metroul până la Piața Universitățiiunde era un Festival de ceai și cafea. Altă dezamăgire. Tot „festivalul” s-a ținut într-un cort mic, nu aveai loc să vezi nimic, abia că puteai interacționa cu comercianții. Era buluceală. Nu știu dacă bucureștenii sunt obișnuiți cu așa ceva, dar mie una nu mi-a plăcut deloc.

Următoarea oprire a fost în apropriere, la Parcul Cișmigiu. Ne-am mai odihnit puțin picioarele și am admirat natura. Mi-a plăcut parcul, am să-l vizitez iar pentru că nu l-am descoperit în întregime. După o ciocolată caldă la un local din Piața Universității am luat autobuzul înapoi la Gara de Nord. La întoarcere, desigur, am ales tot Softrans.

parcul cismigiucismigiu
bucuresti
Cam aceasta a fost aventura noastră prin București. Outift of the day a fost foarte simplu și comod. Am purtat tricoul (nu e prima dată când port ceva de la bărbați, vara asta mi-am luat de la New Yorker un maiou bestial tot mens wear) , blugii și hanoracul, toate marca H&M, jacheta este Bershka, geanta de la Takko și ochelarii de la Koton. Ghetuțele sunt de la GooSho.  Cred că o să mai prezint ootd-uri din când în când. Unele haine sunt second-hand, altele noi, dar atâta timp cât totul este bine pus la punct, nu văd nici o reținere.

xaara novack

Ce îmi place cel mai mult la București? Străduțele mici, cu magazine mici, unde poți găsi lucruri interesante. Desigur, are foarte multe de oferit și sper să ajung și anul viitor să-l vizitez!
Urmează să scriu despre ce am făcut toată luna Octombrie, despre flori și despre Visual kei! Așa că fiți pe fază! Pupici!

Comments

comments

Related Posts

4 Discussion to this post

1. Ma bag si eu la o calatorie in Bucuresti. Vreau sa vad muzeele si buticurile mici cu chestii interesante 😀 <3

• Xaara Novack spune:

Ianolia e super asa! Vezi sa nu te astepti sa fie un oras turistic (desi e capitala) lipsesc total placutele indicative care sa te orienteze catre diferite puncte (centrul sau ob. turistice) Sa te pregatesti de o jungla de beton parctic… Dar da, are si lucruri interesante de oferit.

2. Bucureștiul este un oraș frumos doar de vizitat, de trăit în el nu recomand!

Asta clar! Nu mi-ar place zarva si nici schimbatul de mijloace de transport pt a ajunge undeva. Ba schimba busul cu metroul sau metroul cu tramvaiul… De taxi nu mai vorbesc. Te mananca la portofel o cursa de ici pana colo. Din cand in cand insa, e bun de vazut si Bucurestiul :))